Kennismaken is kosteloos en vrijblijvend. Tijdens dit gesprek maken we een inschatting van je vraag of probleem. Ik geef concreet aan wat ik voor je kan betekenen. We houden voor ogen dat jij weer verder kunt.
Per maand plan ik 2 à 3 kennismakingsgesprekken. Ik werk met mensen vanaf 30 jaar.
Els van der Naalt
Regentesseplantsoen 18
2801 CK Gouda
T: 0630412783
E: info@coachtime.nl
Parkeren
Parkeren kan op mijn kosten in sector 1a. Geef bij binnenkomst je kenteken door dan zet ik de vergunning aan. Soms is er plek voor de deur en meestal wel in de buurt. Als er geen plek is kun je uitwijken naar Parkeergarage Bolwerk. Let op: dit is voor eigen rekening. De garage bevindt zich aan de Sint Mariewal 3. Kom je met de trein? Vanaf het Station Gouda (centrumzijde) is het 7 minuten lopen naar mijn praktijk.
HBO geschoold en erkend
Als registercounsellor ABvC® volgde ik een erkende beroepsopleiding op HBO-niveau die getoetst is door Centrum voor Post Initieel Onderwijs Nederland. Hierdoor ben ik erkend door de ABVC en geregistreerd bij de RBCZ. Met veel levenservaring en met de nodige papieren op zak, ben ik graag jouw passievol begeleider. Mocht je meer willen weten over mijn carrière dan vindt je op LinkedIn meer informatie.
Wil je weten wat het erkende beroep registercounsellor ABvC® inhoudt of wat het verschil is met het vrije beroep van de ‘gewone’ counsellor of de coach? Volg dan deze link. Er zijn twee brochures beschikbaar, deze kun je hier lezen.
Op de diensten van Coachtime zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing. Coachtime is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel Rotterdam onder nummer 24405561 en het BTW-id is NL0014444844B06.
Wettelijke verplichtingen
Sinds 2013 is de Wet meldcode huiselijk geweld en kindermishandeling van kracht. De wet stelt het gebruik van een meldcode verplicht voor professionals bij (mogelijke) signalen van huiselijk geweld en kindermishandeling. Wanneer ik signalen van huiselijk geweld of kindermishandeling signaleer, moet ik dit melden. De meldcode app is momenteel niet te downloaden (juni 2023) en daarom hanteer is deze stappen.
Sinds 1 januari 2016 is de Wet kwaliteit, klachten geschillen zorg (Wkkgz) in werking getreden. De wet is in het leven geroepen om de kwaliteit in de zorg te verhogen en te bewaken. Zo ben ik als solistisch werkende zorgaanbieder in de complementaire zorg verplicht om incidenten te registreren. De wet noemt dit Veilig Incident Melden (VIM) hier kun je het protocol inzien.
Vanuit diezelfde wet ben ik aangesloten bij SCAG, het kenniscentrum voor klachten en geschillen in de gezondheidszorg. Het kan gebeuren dat jij als cliënt niet tevreden bent. In principe lossen we wat onderling dat op maar als dat niet lukt mag je als cliënt een klacht indienen. Je kunt zo rekenen op zorgvuldige en deskundige begeleiding bij klachten. In geval van een klacht lees je hier wat je kunt doen.